Produkty

Uhádnete, koho, nebo co popisuji?

Já ji vidím, i ty ji vidíš, i on ji vidí. Vy ji také vidíte a ti lidé támhle ji také vidí. My všichni ji vidíme a nikdo před ní neuteče, neodstěhuje-li se z civilizace. Když zavřete oči, nepomůže vám to. Vnikne do vašeho vědomí pomocí uší, a pokud si zacpete i uši, tak jste možná imunní, ale zároveň neschopní cokoli dělat.

Někteří se jí snaží bránit. Nenávidí jí a mají pocit, že je na každém kroku pronásleduje, ale ona ve své podstatě není špatná a nic vám neudělá. Má mnoho:
·         forem
·          podob
·         variací
·         a všeho možného
a ve své podstatě pomáhá nejen druhé straně, která si ji objednala, ale i vám samotným. Škoda, že mnoho lidí ji takhle prostě nechce vidět a jen ji odsuzují. Je pravda, že občas překračuje všechny meze, ale to není její vina. Už víte, kdo je ona?

Vylepšené pravidlo

Ano, mluvila jsem o reklamě a trochu jsem si posteskla nad tím, jak málo lidé doceňují to, že jim reklama mnohdy ulehčuje nakupování. Právě díky ní se přeci vždy dozvíte o nových produktech, značkách na trhu, nebo výhodných nabídkách. Samozřejmě, že se výrobci snaží, aby je reklama prezentovala v lepším světle, proto se u reklamy ani nedá říci: Důvěřuj, ale prověřuj!“ Raději bych rovnou prohlásila: Nedůvěřuj a tři krát prověřuj!“

Změna názoru?

Nejeden člověk někdy byl zaměstnán i na druhé straně této formy komunikace a potřeboval zviditelnit svou firmu, výrobek, nebo službu. I kdyby se v takové pozici ocitl největší proklínač reklam, muselo by mu být jasné, že tím, že si postaví krámek na rohu ve městě, si zákazníky nepřižene. A tak by i tento zapřisáhlý odmítač musel sáhnout po tomto „nástroji ďábla“, aby informoval (pouze informoval!) veřejnost o tom, že nějaký krámek tam na rohu existuje a co tam prodává. Možná by si potom připadal provinile vůči společnosti, nebo by možní potom prozřel a uvědomil si, že reklama je vlastně užitečná!